آنچلوتی: په په می خواست اسپانیا را ترک کند؛ وقتی می گویند بیش از حد ملایم هستم، عصبانی می شوم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: په په می خواست اسپانیا را ترک کند؛ وقتی می گویند بیش از حد ملایم هستم، عصبانی می شوم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: په په می خواست اسپانیا را ترک کند؛ وقتی می گویند بیش از حد ملایم هستم، عصبانی می شوم

طـرفداری- کارلو آنچلوتی در مورد رابطه اش با بازیکنان رئال مادرید، مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی La Gazzetta dello Sport انجام داده است. این مربی همچنین اعلام کرد که په په قصد ترک پایتخت اسپانیا را داشته است.

پویـایی تیم: "رابطه با بازیکنان چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد، این خیلی بیشتر از رابطه با رئیس باشگاه اهمیت دارد. اگر هیچ احساس خوبی با این بازیکنان وجود نداشته باشد، شما یک مرد مرده هستید. برخی آن را دوستی می خوانند، اما من به سادگی آن را احترام می خوانم، هرچند دوست دارم با آنها شوخی کرده و بخندم. افراد باهوش می دانند که چه زمان وقت جدی شدن است. هرکس مرا 'بیش از حد نرم' تعریف کند، عصبانی می شوم چون این درست نیست."

رابطه با بازیکنان بزرگ: "سابقه ام از همان ابتدا در یک باشگاه به من کمک می کند. همیشه به خاطر دستاورد هایم احترام فوق العاده ای وجود داشته است، اما بعد از آن من با رابطه روزانه با گروه تست می شوم. من باید از آغاز تا پایان ثابت قدم باشم."

چگونه په په را در رئال مادرید احیا کردید؟ "من از هیچ گونه استراتژی استفاده نکردم. او درخواست جدایی داشت چرا که در اسپانیا او را بد و کثیف در نظر می گرفتند. من به او گفتم که خواهد ماند، و من روی او حساب می کنم. ما مأیوس نشدیم، مثل کریستیانو رونالدو که هیچوقت ما را دلسرد نکرده است. زیدان بازیکنی بود که در تمرینات بیش از همه مرا سرگرم می کرد، اما کریستیانو باعث می شود در بازی ها هم لذت ببرم، چرا که او همیشه گلزنی می کند."

تیم ملی ایتالیا: "بله، من دوست دارم روزی هدایت تیم ملی ایتالیا را به عهده بگیرم. اما در ابتدا باید به تمایلات خود برای کار روزانه، غلبه کنم. ایتالیا هر 12 سال یک بار به فینال جام جهانی راه پیدا می کند و هر 24 سال یک بار قهرمان می شوند. بنابراین همه چیز برای سال 2030 آماده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 اسفند 1393 | 22:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.